موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

10 توصیه بسیار مفید برای دورکاری

 امروزه با تغییر دیدگاه ها نسبت به دورکاری  و همچنین پیشرفت فناوری های مختلف، به نظر می رسد خیلی ها سعی دارند خود را با چنین موقعیتی تطبیق دهند.

جفری جیمز در حال حاضر بیش از 10 سال است که فقط از اتاق کار خود واقع در منزلش کار کرده است. او برای کسانی که قصد دارند این شیوه را برای کار کردن انتخاب کنند 10 توصیه دارد که می توانید آنها را در ادامه ی مطلب از نظر بگذرانید.
 
ادامه مطلب ...

4 شیوه برقراری تعادل میان زندگی و کار

آیا وقتی کسی در کار خود حقیقتاً به موفقیت می رسد، تعادل کار و زندگی هنوز برایش معنایی دارد؟ 

برخی از کسب و کار ها در فصول خاصی مجبور می شوند ساعات کاری خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند، اما پژوهش ها نشان می دهد افزایش ساعات کاری از یک میزان مشخص به بعد، بهره وری را به طرز چشمگیری با افت مواجه می کند.
 
ادامه مطلب ...

۱۲ روش برای ساختن محیط کاری شاد

انسان‌های خوشحال به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا می‌کنند. پس چرا نباید همیشه خوشحال و شاد باشیم؟ اینکه بتوانیم در محیطی شاد کار کنیم باعث می‌شود که روند کاری بهتری داشته باشیم. یک فرد شاد رابطه‌ی خوبی هم با همکارانش دارد و بدون دردسر فعالیت‌های روزانه‌ی خودش را به پایان می‌رساند. پس پیشنهاد می‌کنیم که همیشه شاد باشید. البته برای شاد بودن و داشتن یک محیط کار شاد و هیجان‌انگیز، باید کارهای مختلفی انجام دهید. در این مطلب ۱۲ راه مختلف برای داشتن یک محیط شاد را به شما معرفی می‌کنیم.
 
ادامه مطلب ...

از آن کسی که خوب می شناسدت، بترس!

«روابط عمومی خوب» از آن خصایلی است که تقریبا چیز خوبی حساب می شود. در آگهی های استخدام که دقت کنید، می بینید از آن به عنوان پیش شرط لیست بلندبالای یاز مشاغل نام برده شده است. از پیش خدمت رستوران «نایب» گرفته تا متخصص کاهش وزن. از مدیر کل تا فروشنده کفش و حتی پرستار حیوانات خانگی (این آخری را از خودمان در نیاورده ایم). 
 
ادامه مطلب ...

مواردی که نباید در رزومه کاری‌تان ذکر کنید

موفقیت افراد در تصاحب یک شغل خوب تا حد زیادی به رزومه‌ای بستگی دارد که درباره‌ی خودشان می‌نویسند و ارایه می‌دهند. این برگه‌ی شناسایی، اولین قدم در معرفی فرد به کسانی است که قرار است با او مصاحبه یا در ادامه استخدام‌اش کنند.
 
ادامه مطلب ...