موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

عاشقانه ازدواج کنیم یا عاقلانه؟

 
یکی از مواردی که این روزها خیلی مد شده است، آشنایی ها و ازدواج هایی است که در مواردی با عشق تند شروع می شود و با تب سرد پایان می پذیرد. 
 
یکی از باور های غلط بعضی از جوانان برای ازدواج این است که حتماً قبل از ازدواج باید عاشق هم باشند تا بتوانند زندگی خوبی داشته باشند. اگر چنین است چرا بسیاری از این افراد سرانجام خوبی ندارند؟ چرا نمی توانند بسیاری از مشکلات خود را با وجود عشق آتشین حل کنند؟ آیا نباید این عشق ضامن مشکلات شان باشد؟ آنها احساسی تصمیم می گیرند و شناخت درستی از تفاوت های خود و فرد مقابل ندارند. 
 
    
لیلی و مجنون بودن قبل از ازدواج 
 
عشق با رویا و ایده آل بودن سرکار دارد و خوشبینی و بی منطقی را در باور دختر و پسر به وجود می آورد. در حالی که زندگی کردن زیر یک سقف  یک واقعیت است و با شخصیت های واقعی زن و شوهر سرو کار دارد و جایی برای رویا پردازی نیست. در زندگی واقعی فرد باید مهارت های زیادی برای  کنار آمدن با تفاوت های همسر به دست آورد و بداند ازدواج یعنی پیدا کردن اشتراکات در میان تفاوت هایی که وقتی وارد زندگی می شوید از دیدن آنها تعجب می کنید. 
 
اگر می خواهید تشکیل خانواده بدهید باید بدانید خود چه می خواهید و همسرتان چه دوست دارد. حال فکر کنید! وقتی فرد تصمیمش در زندگی بر اساس ایده آل ها بوده و فقط به خوش خیالی ها و آرزوهای خود فکر کرده، چه برسرش می آید. وقتی خود را ناگهان  در میان کوهی از مشکلات حل نشده، ناکامی ها، حسرت ها و غبطه خوردنها می بیند یاد  آن نگاه ها و عشق آتشین می افتد که روزی گرفتارش بود. 
 
  
عاشقانه ازدواج کنیم یا عاقلانه؟ 
 
حال سوال این است، چطور انتخاب کنیم؟ از رفتارهای احساسی تند و آتشین بپرهیزید. نباید به خاطر دلسوزی و ترحم یا فقط دوست داشتن با کسی ازدواج کنید. سعی کنید ازدواج و انتخاب عاقلانه داشته باشید و ریسمان آن معیارهای درست انتخاب همسر باشد. نیازهایتان را شناسایی کنید و براساس چه معیارهای منطقی او را انتخاب کرده اید. جوانب انتخاب خود را ارزیابی کنید و قاطعانه تصمیم بگیرید و متعهدانه رفتار کنید. 
 
در انتخاب، مطلوب بودن را بر احساسی بودن ترجیح دهید. مسلما شما باید از فرد مقابل خوشتان بیاید اما نباید به این احساس اجازه دهید، گرفتارتان کند و عقل و منطق تان را از بین ببرد بلکه باید ترازوی عقل در سطح بالاتری نسبت به ترازوی عشق قرار گیرد. بعد از ازدواج فرصت بسیاری برای عشق ورزیدن وجود دارد. پس تامل کنید و عجله نکنید. 
 
  
تفاوت ها را قبل از ازدواج خوب ببینید 
 
شناخت  درست از درک تفاوت ها و شباهت های، بین دختر و پسر و خانواده های کمک می کند تا با شناخت از این تفاوت ها با دید باز تر و آگاهانه تر تصمیم گیری کنید. در تصمیم گیری قبل از ازدواج باید به تفاوت ها و بعد از ازدواج بیشتر به شباهت هایشان اهمیت داد زیرا توجه به تفاوتها، به  انتخاب عاقلانه کمک می کند و اهمیت دادن به شباهت ها بعد از ازدواج، موجب محکم شدن ارتباط و صمیمیت زن و شوهر می شود. متاسفانه این روند در بین افراد جوان در آستانه ازدواج و افراد متاهل برعکس است یعنی فرد قبل از ازدواج در دریای از احساسات و دلباختگی غرق می شود و بعد از ازدواج خود را در بین ناکامی ها و تفاوت های بسیار، ناامید و خسته می بینند. 
 
  
عشق واقعی چیست؟ 
 
عشق واقعی یعنی شناخت درست از واقعیت ها، تفاوت ها و شباهت های که بین دو فرد وجود دارد. وقتی شخصیت و خود واقعی فرد مقابل را ببیند و خود واقعی تان را نشان می دهید، با آمادگی از این تفاوت ها و شباهت ها ازدواج می کنید در واقع عقل و خردمندی ،ازدواج شما را پشتیبانی می کند. شما خود را برای یک زندگی و رابطه پردوام آماده کرده اید تا قدم درمسیری از مشکلات و خوشی ها بگذارید و در کنار همسر می خواهید طعم خوشبختی را بچشید. 
 
 آنچه حاصل می آید این است که  در نهایت عشق واقعی زیر سقف زندگی مشترک ایجاد می شود نه در زمان  دوستی های بی پایه و اساس که افراد خود واقعی شان را نشان نمی دهند. شناخت واقعی نیازمند گذشت زمان، توجه به ویژگی های یکدیگر، گذشت و صبوری، درایت و خردمندی است. پس  لازم است بین شناخت و احساس تعادل برقرار کنید. 

دوربین فیلمبرداری

فروشگاه میلاد :: فروش دوربین فیلمبرداری حرفه ای

دوربین فیلمبرداری سونی

دوربین فیلمبرداری بلک مجیک

دوربین فیلمبرداری گوپرو

فروشگاه میلاد فعالیتهای خود را در زمینه دوربین فیلمبرداری در سال 1358 در بازار جمهوری تهران ( پاساژ حافظ ) با لوازم صوتی و تصویری آغاز و تا امروز در همین عرصه مشغول خدمت رسانی به هم میهنان عزیز میباشد.

66726451 - 66700821