موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

شغل مورد علاقه ام را از کجا پیدا کنم؟

برای این کار در جایی آرام و بدون هیچ سر و صدای مزاحمی بنشینید و در مورد موضوع هایی که به آن علاقه دارید فکر کنید. از خودتان این سوال ها را بپرسید: 
   
*چه چیزی در من هیجان بیدار شدن صبحگاهی را ایجاد می کند؟ 
 
*اگر پول برایم مهم نبود چه  کاری می کردم؟ 
 
*چه کاری را بهتر از هر کار دیگری انجام می دهم؟ 
 
*چه چیزی مرا کنجکاو و مجذوب خود می کند؟ 
 
*بیشترین چیزی که از آن لذت می برم چیست؟ 
 
*وقتی به شغل دیگران فکر می کنم چه چیزی باعث حسادت من می شود؟ 
 
شغل مورد علاقه ام را از کجا پیدا کنم؟ 
 
نقاط برتر خود را کشف کنید 
 
اگر شما آرزو دارید که اسب سوار خوبی شوید اما نسبت به اسب یا هر حیوان دیگری آلرژی دارید، بهتر است این رویا را برای همیشه فراموش کنید. منظور از این مثال این است که گاهی اوقات نباید به دنبال چیزی باشید که تنها دوستش دارید بلکه باید علایقی را بیابید که در آن توانایی و استعداد دارید. البته خوب بودن به تنهایی نیز کافی نیست. در مورد پیدا کردن آنچه که در آن استعداد دارید باید خوب بررسی کنید. 
 
با بررسی و دقت زیاد در نهایت چیزی را بیابید که در آن خیلی بهتر و متمایز از دیگران هستید. برای مثال فرض کنید که شما در پخت و پز مهارت دارید و می خواهید این کار را به عنوان شغلتان انتخاب کنید، اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که آشپزهای خیلی خوب و باتجربه ای در سراسر کشورتان وجود دارند. چه چیزی در شما وجود دارد که می تواند شما را بین رقبایتان برتر جلوه دهد؟ وقتی بتوانید کاری را متمایز از دیگران انجام دهید از نتیجه کارتان لذت خواهید برد. در نتیجه از شغلتان نیز رضایت خواهید داشت. 
 
جنگل را ببینید نه درختان 
 
شاید شما به این فکر افتاده اید که دونده ماراتن شوید، اما این تصمیم می تواند مقصد بهتری هم داشته باشد مانند مربیگری. شما دوست دارید بهترین آشپز دنیا شوید. اما چرا؟ چون شما علاقه دارید غذاهای خوشمزه و لذیذ به مردم سرو کنید، بنابراین چرا به فکر تاسیس یک کافی شاپ یا رستوران نیستید؟ به همین ترتیب با بررسی و موشکافی احساس ها و علایقتان می توانید نتیجه خوبی از آن استنتاج کنید. تنها درختان را نبینید. اینکه شما عشاق دویدن هستید به معنای دونده شدن نیست. چرا به مربیگری فکر نمی کنید؟ 
 
شغل مورد علاقه ام را از کجا پیدا کنم؟ 
 
اگر هیچ ایده ای ندارید... 
 
بعضی از افراد واقعا نمی دانند که مهم ترین و جذاب ترین چیزی که می تواند آنها را هیجان زده کند چیست. به این گروه از افراد پیشنهاد می کنیم. برای شروع، یک کار خاص را امتحان کنند. ورزش کنید، به کلاس نقاشی بروید، آشپزی کنید و با افراد مختلف آشنا شوید. به تدریج که به موضوعی خاص علاقه مند شدید دنبال معنا و هدفی که در این علاقه نهفته است باشید، تا راهتان را پیدا کنید. 
 
مهارت هایتان را افزایش دهید 
 
اگر احساس می کنید در زمینه ای خاص استعداد دارید به همان مهارت ها اکتفا نکنید. برای مثال اگر مهارت نقاشی دارید به یک کلاس آموزشی نقاشی فکر کنید و مهارت هایتان را بسط دهید. دنبال یاد گرفتن تکنیک هایی باشید که تا به حال آن را نمی دانستید و به همین ترتیب اره مهارت هایتان را تیز کنید.

دوربین فیلمبرداری

فروشگاه میلاد :: فروش دوربین فیلمبرداری حرفه ای

دوربین فیلمبرداری سونی

دوربین فیلمبرداری بلک مجیک

دوربین فیلمبرداری گوپرو

فروشگاه میلاد فعالیتهای خود را در زمینه دوربین فیلمبرداری در سال 1358 در بازار جمهوری تهران ( پاساژ حافظ ) با لوازم صوتی و تصویری آغاز و تا امروز در همین عرصه مشغول خدمت رسانی به هم میهنان عزیز میباشد.

66726451 - 66700821