موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

5 اصل موفقیت برای تمام کسب و کارها

دست یافتن به موفقیت برای یک کارآفرین اغلب مواقع با چالش هایی همراه می شود. فارغ از اینکه در چه صنعتی مشغول فعالیت هستید یا چقدر در آن تجربه دارید، همیشه موانعی وجود دارند که باید پشت سر گذاشته شوند و چالش هایی پیدا می شوند که سر راه شما قرار بگیرند.
  
با این وجود، 5 درس مهم هست که هر کارآفرینی می تواند در این مسیر به نفع خود از آنها بهره بگیرد.

1- شرکت خود را در حوزه ای پایه گذاری کنید که به آن عشق می ورزید

اگر می خواهید عملکرد خوبی داشته باشید، شرکتی که تأسیس می کنید باید در حوزه ای فعال باشد که واقعاً به آن علاقه و یا در آن تجربه دارید. تخصص برای راه اندازی یک شرکت عاملی کلیدی است اما شما به چیزی بیشتر از تخصص نیاز خواهید داشت. پیش از راه اندازی، باید به اصطلاح خاک آن صنعت را خورده باشید. شرکت شما اگر فقط نسخه ای از ایده ی یک نفر دیگر باشد پیشرفتی نخواهید داشت. شما باید به پیشرفت چیزی کمک کنید، یا محصول یا خدمات تازه ای ارائه دهید که به یک تقاضا یا نیازِ مغفول واقع شده پاسخ دهد.

عمده ی نقاط تمرکز شما به عنوان یک کارآفرین باید این باشد که نیاز یا خواسته ی دانسته یا ندانسته ی مشتریان خود را در اختیارشان قرار دهید. لازم نیست نوآور ترین شرکت تمام دوران ها باشید، اما باید بتوانید چیز جدید و تازه ای ارائه کنید، خواه این چیز جدید یک دیدگاه منحصر به فرد باشد، خواه یک فروشگاه در محلی که به خدماتش احساس نیاز شود. شرکت شما هرچه که هست، باید هدفی داشته باشد.

2- هیچ گاه روی عواید کوتاه مدت متمرکز نباشید

شما احتمالاً کارآفرین شده اید که پول در بیاورید، اما هیچ گاه روی درآمدهای کوتاه مدت تمرکز نکنید. همیشه در نظر داشته باشید که در تحقق اهداف درازمدت درآمد بیشتری نهفته است. فارغ از اینکه در کوتاه مدت درآمد کم یا زیادی دارید، تمرکزتان همیشه باید روی بلند مدت باشد. در عرصه ی کارآفرینی هیچ کس دوست ندارد شعله ای زودگذر باشد، همه می خواهند شرکتی استوار و قابل احترام داشته باشند که درآمد دراز مدت دارد.

درست به همین دلیل است که خیلی از شرکت های اینترنتی در آغاز یا درآمد ناچیزی دارند و یا اصلاً درآمدی کسب نمی کنند. آنها اول تمام تمرکز خود را روی کاربران خود می گذارند، و بعداً از تلاش های خود بهره برداری مالی می کنند. برای رشد به عنوان یک برند جا افتاده و موفق، باید چارچوب ذهنی تان بلند مدت باشد.
3- هیچ بازار «جاویژه»ای بیش از اندازه کوچک نیست

اگر از کار سخت هراس نداشته باشید، هیچ بازار جاویژه ای آنقدر کوچک نیست که نتوان در آن کار کرد. اگر در یک حوزه ی کوچک و ویژه تخصص دارید، از پرداختن به آن نهراسید. هیچ گاه نمی توان پیش بینی کرد این مسیر به کجا منتهی خواهد شد.

کوچک بودن حوزه ی دنجی از بازار به این معنا نیست که شما هم باید کوچک فکر کنید. به این فکر کنید که چطور می توانید این گوشه ی دنج و کوچک را تبدیل به یک کسب و کار بسیار بزرگ تر کنید.

4- برای بالا بردن سرعت رشد خود از ابزار های جدید بهره بگیرید

کارآفرین موفق کسی است که یک ایده را بگیرد و آن را به شرکتی پابرجا تبدیل کند. اما اگر می خواهید به عنوان یک کارآفرین به موفقیت دست پیدا کنید، باید حاضر باشید هر کاری که لازم است انجام دهید تا سریع تر رشد کنید. به همین دلیل است که نیاز دارید از ابزار ها و فناوری های جدید بهره بگیرید و برای رشد برند خود رویکردی چند وجهی اتخاذ کنید، تا بتوانید به موفقیتی که مد نظر دارید برسید.

شبکه های اجتماعی، وبسایت های اشتراک گذاری ویدیو، وبینارها، همه ی اینها ابزار های تازه ای هستند که می توانید برای افزودن بر سرعت رشد شرکت خود از آنها استفاده کنید. باید به این فکر کنید که چه ابزار هایی در اختیار شخص شما قرار دارد که می توانید برای نوآوری در بازار جاویژه ی خود از آنها بهره بگیرید. باید نیم نگاهی هم به ابزار هایی داشته باشید که دیگران از استفاده از آنها غافل اند.

5- هرچه اعتبار و جذابیت بیشتری داشته باشید بهتر است

یکی از بهترین ویژگی های رسانه های اجتماعی این است که می توانید این همه بازاریابی و تبلیغاتی که خیلی ها شدیداً رویشان تمرکز کرده اند را کنار بزنید و مستقیماً با مشتریان و مراجعان خود ارتباط برقرار کنید. اگر از این ابزار ها به شکلی صحیح استفاده کنید، می توانید در سطح فردی به مشتریان خود متصل شوید و آنها را بشناسید. این راه بسیار خوبی است برای اینکه ارزش خود را به آنها اثبات کنید. همیشه لازم نیست بی عیب و نقص و حرفه ای باشید، همین که خودتان باشید کافی است.

این پنج توصیه برای اینکه کارآفرین موفقی باشید از اهمیت خاصی برخوردارند. اینها پنج مورد از مهم ترین استراتژی هایی هستند که کمک می کنند از کارآفرینان سطح متوسط یک سر و گردن بالاتر بایستید. در هر صنعتی که هستید، روی اینها تمرکز کنید تا به موفقیتی که همیشه برای خود متصور بوده اید برسید.

مهاجرت به استرالیا

موسسه تخصصی اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا

تداوم نسل سپید با سالها تجربه در زمینه ی مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر استرالیا شما را در پروسه ی مهاجرت یاری می کند. هدف ما رضایت شما متقاضیان عزیز و اخذ ویزای استرالیا برای شما در کوتاهترین زمان ممکن می باشد .

ارزیابی ویزای استرالیا کاملا رایگان و در کوتاهترین زمان ممکن

02188245257 - 09197175617