موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

آیا رهبری موفق فرمول مشخصی دارد؟

 شما رهبران شرکت خود را چگونه پرورش می دهید؟ برای بهبود رهبری خودتان چه کارهایی انجام می دهید؟ اگر روی قابلیت ها متمرکز هستید، رویکردتان به اندازه ی کافی عمل گرایانه نیست. تاد وارنر، مؤسس شرکت مشاوره ی لایک مایندز، در مجله ی کسب و کار هاروارد در مورد رابطه ی رهبران بزرگ با نظام های اجتماعی کسب و کار و تسلط بر چند روتین ساده برای کمک به رهبری مطلبی نوشته است.
  
وارنر در مطلب مذکور اینگونه می نویسد: «رهبران دوست دارند به جای اینکه با مجموعه ای از قابلیت ها مقایسه شوند، در امور روزمره ی خود بهبود پیدا کنند. آنها دوست ندارند کسی نظریه ای انتزاعی از خصوصیات و ویژگی های رهبری خوب به آنان قالب کند». او می گوید رویه های روزانه مثل نحوه ی آمادگی برای جلسات، در هر شرکتی متفاوت است و هر سازمانی رویه های خاص خودش را دارد. 

برای اینکه بفهمید در مدیریت کسب و کار خود، کدام یک از روش های موجود را باید به کار ببندید می توانید توصیه های زیر را مطالعه کنید و به کار بگیرید. فرمول بهبود رهبری در سازمان شما، متأثر از رویه های خاصی است که در آن جریان دارد.

با ارزیابی خودتان شروع کنید

توصیه ی وارنر این است که از روال روزانه ی خودتان شروع کنید و ببینید اجزای تشکیل دهنده ی آن چه چیزهایی هستند. آنها را روی کاغذ بیاورید و ارزیابی کنید. مشخص کنید وقت خود را کجا صرف می کنید و عاداتی که مثلاً در جلسات از آنها پیروی می کنید کدام اند. او می نویسد «همین کارهای روتین می توانند فرصت هایی برای بهتر شدن در اختیار شما قرار دهند. 

عادات شخصیِ شکل دهنده ی آنها نیز به همان اندازه اهمیت دارند. باید ببینید چه چیزی برنامه ریزی شده است و چه چیز ناگهانی. کجا همکاری و مشارکت می کنید و کجا مدیریت؟ به حرف های چه کسی و چگونه گوش می دهید؟ همه ی اینها می توانند مسیر بهبود را پیش چشمان شما قرار دهند.

بهترین رهبران خود را مورد بررسی قرار دهید

حال وقت آن فرا می رسد که ببینید بهترین رهبران شرکت شما در حال انجام چه کارهایی هستند. با کارامدترین مدیران خود صحبت و حتی فعالیت های آنها را تعقیب کنید. از آنها بخواهید مهم ترین کارهای روزمره شان را بنویسند و در اختیار شما قرار دهند. 

وارنر می گوید با به کار گیری این روش ها در یک سازمان، افراد واکنش واقعاً خوبی از خود نشان داده اند. او می نویسد: «رهبران عملیاتی نمی توانستند دست از صحبت کردن درباره ی بهترین رویه های خود بردارند. آنها ایده هایشان در مورد بهترین شیوه ها را به اشتراک می گذاشتند و بلادرنگ به این ایده ایمان می آوردند که رهبری، یک هنر کاربردی است».

در مورد رویه های روزمره بحث و تبادل نظر کنید

به جای اینکه رهبران شرکت خود را با قابلیت هایی انتزاعی قضاوت کنید، روی بافتار واقعی و روزانه ی شرکت خود متمرکز شوید. وارنر در این باره می گوید: «صحبت در مورد رهبری را به سمت کاربرد و بهبود بکشانید و از مباحثی مثل امتیاز آوری در ارزیابی ها و یا نظرسنجی های سالانه فاصله بگیرید».

به دنبال فرمولی مشخص نباشید

وارنر می گوید «تمرکز روی قابلیت های اسمی، ما را به این باور می رساند که رهبری موفق فرمول مشخصی دارد؛ در صورتی که اینطور نیست. رهبری در بافتار های متعدد و به شیوه های گوناگون انجام می شود». برای شروع می توانید تلاش های خود را روی دو رویه ی روزانه ای که می خواهید بهبود ببخشید متمرکز کنید و بازخور بگیرید. با بردباری و درک موقعیت خاص خود، می توانید به آرامی و به مرور بهتر شوید.

دوربین فیلمبرداری

فروشگاه میلاد :: فروش دوربین فیلمبرداری حرفه ای

دوربین فیلمبرداری سونی

دوربین فیلمبرداری بلک مجیک

دوربین فیلمبرداری گوپرو

فروشگاه میلاد فعالیتهای خود را در زمینه دوربین فیلمبرداری در سال 1358 در بازار جمهوری تهران ( پاساژ حافظ ) با لوازم صوتی و تصویری آغاز و تا امروز در همین عرصه مشغول خدمت رسانی به هم میهنان عزیز میباشد.

66726451 - 66700821