موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

4 توصیه طلایی برای کسانی که مدت‌ها دنبال کار گشته‌اند

 افرادی که برای مدت مدیدی بیکار مانده‌اند و ناامیدی بر آنها غالب شده است، کسانی هستند که طی دهه‌های گذشته، بدترین لطمه را از تلاطمات اقتصادی خورده‌اند. بسیاری از این افراد بیکار طی دهه گذشته شاهد از بین رفتن شغل‌شان بوده‌اند و این شغل‌ها هرگز هم باز نگشته‌اند. بسیاری از این شغل‌ها همچنین از محل سکونت آنها خارج شد و برخی نیز دستخوش ماشینی شدن صنایع شده و درنتیجه کارگران بسیاری از کار بیکار شدند. برخی از مشاغل هم متاثر از تغییر ذائقه مردم، بلامصرف شدند. به‌هرحال، دلایل بسیاری برای این تغییرات وجود دارد، اما حرف آخر این است: افرادی که همچنان خواستار بازگشت به کار هستند، هنوز برای پیدا کردن مسیر خود دچار مشکل هستند.
  
این دلایل می‌تواند کهولت سن، نداشتن مهارت کافی یا تغییرات وسیع اقتصادی باشد اما دلایل متعدد دیگری هم وجود دارند که باعث می‌شود تا کارگران از رقابت برای کسب شغل خارج شوند. وقتی شانس شما برای کسب شغل کاهش می‌یابد و ماه‌ها و حتی سال‌ها از سوی کارفرمایان طرد می‌شوید، این اتفاق واقعا دردناک و غیرقابل تحمل خواهد شد.
بنابراین، برای این افراد، یافتن راهی که بتوانند دوباره به اشتغال دست یابند، از نان شب هم واجب‌تر است. اما مشکل اینجاست که این راه از نظر بسیاری از آنها پنهان است یا یافتن این مسیر، دست‌کم سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. برهمین اساس، در ادامه، به نقل از پایگاه اینترنتی چیت‌شیت، چهار گام ساده برای افرادی که مدت‌هاست بیکار مانده‌اند و از یافتن شغل ناامید شده‌اند، درنظر گرفته‌ایم. درواقع، این چهار گام، به شما کمک می‌کند تا دوباره بتوانید روی پای خودتان بایستید و به روال عادی خود بازگردید و همین‌طور جسم و ذهن خود را برای به دست آوردن شغلی جدید پرورش دهید. شاید این راه‌ها ایده‌آل به نظر نرسد اما برای برخی افراد، دنبال کردن این مسیر معجزه می‌کند و آنها را دوباره به بازار کار باز می‌گرداند.
شرکت در فعالیت‌های داوطلبانه
وقتی بیکار هستید، طبیعتا دستمزدی هم نخواهید داشت. بنابراین، شاید بهتر باشد وقت و مهارت خود را صرف کمک به جامعه کنید حتی اگر این کار مجانی باشد. شرکت در این فعالیت‌های داوطلبانه، حداقل این حسن را دارد که شما را از خانه خارج می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به روال عادی زندگی باز گردید و دامنه ارتباطی خود را افزایش دهید. خیلی از افراد به دنبال اشخاصی مانند شما هستند که به دیگران کمک می‌کنید. همچنین، شرکت در فعالیت‌های داوطلبانه، بلیت بازگشت شما به جمع نیروهای کار است. همچنین، شرکت در فعالیت‌های داوطلبانه باعث می‌شود تا عادت رفتن سر کار را ترک نکرده و نیروی خود را همچنان حفظ کنید و در ضمن آشناهای بیشتری پیدا کنید.
کارکردن به‌صورت آزاد
چراکه نه؟ از تخصص و مهارت‌تان استفاده کنید. امروز به لطف ظهور اینترنت، هزاران فرصت شغلی برای کار آزاد بوجود آمده و تقریبا همه می‌توانند یکی از این شغل‌ها را پیدا کنند. اگر توانایی نوشتن، ویرایش، طراحی و حتی مشاوره درباره هر موضوعی دارید، به احتمال زیاد جایی برای شما در فضای اقتصاد آزاد وجود دارد.
در واقع، کل اقتصاد درحال تغییر به سمت این مسیر، یعنی مشاغل خرد یا خدمات پیشنهادی ازسوی کارفرمایان مشاغل آزاد است. همین حالا چرخی در اینترنت بزنید تا ببینید در کدام حرفه می‌توانید شغلی پیدا کرده و دوباره کسب درآمد کنید.
فعال باشید و رزومه خود را تقویت کنید
فعال ماندن تقریبا درباره همه چیز صدق می‌کند. آن چیزی که کارفرمایان دوست ندارند ببینند، کارمندی است که برای مدت طولانی ساکن نشسته؛ برای همین است که فعال بودن اهمیت بسیاری دارد. همچنین، از قوی‌تر کردن رزومه خود غافل نشوید. اگر ماهها و حتی سال‌ها بیکار بوده‌اید، این مساله می‌تواند برای یک کارفرما به‌منزله خط قرمز باشد چراکه آنها موقع استخدام اغلب می‌پرسند در این مدت مشغول چه کاری بوده‌اید؟ بنابراین، شرکت در فعالیت‌های داوطلبانه، مشاغل آزاد یا حتی سایر فرصت‌ها برای افزودن به این فضای خالی، بهترین گزینه هستند. حداکثر تلاش خود را بکنید تا در رزومه خود نشان دهید که در تمامی این مدت بیکاری، بازهم مشغول بوده‌اید حتی اگر این کارها تمام وقت نبوده‌اند.
شما بیکار نیستید؛ یافتن کار، شغل کنونی شماست
این مساله خیلی مهم است؛ اگر درحال حاضر بیکار هستید، شغل شما، یافتن کار است! این یعنی، اگر اکنون به مشکلات خانوادگی رسیدگی نمی‌کنید، در فعالیت‌های داوطلبانه شرکت نمی‌کنید، شغل آزاد ندارید یا سایر مسئولیت‌ها را برعهده ندارید، پس باید زمان خود را تمام و کمال به یافتن شغل اختصاص دهید. یافتن شغل باید تمام هم و غم شما باشد. این تنها کاری است که باید تا زمان رسیدن به خواسته‌ خود بکنید.
برای برگشتن بر سر کار، شما به یک شغل نیز دارید؛ هر شغلی که باشد فرقی نمی‌کند. شاید این مساله اصلا به مذاق‌تان خوش نیاید اما برگشتن سر کار بسیار بهتر از منفعل و بیکار ماندن است و این راه هم نخستین گام شما برای بازگشتن به شغل مورد علاقه است.

مهاجرت استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

با توجه به تقاضای بسیار بالای مهاجرت به استرالیا موسسه تداوم نسل سپید در نظر دارد خدمات مهاجرت به استرالیا را که شامل مشاوره و انجام پروسه کامل مهاجرتی می باشد با قیمتی مناسب برای متقاضیان (مهاجران) انجام دهد.

مهاجرت استرالیا + مهاجرت به استرالیا + مشاوره مهاجرت استرالیا + ارزیابی ویزای استرالیا + ویزای اسکیل ورکر استرالیا + ویزای استرالیا کلاس 189 + ویزای استرالیا کلاس 190 + ویزای استرالیا کلاس 489 + ویزای توریستی استرالیا + اسسمنت ویزای استرالیا + هزینه مهاجرت به استرالیا + ویزای توریستی استرالیا + تحصیل در استرالیا + اقامت دائم استرالیا + موسسه تداوم نسل سپید +

www.tnsvisa.ir