موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

قبل از مصاحبه کاری تان این نکته های مهم را فراموش نکنید

مصاحبه کاری یکی از روش‌هایی است که شرکت‌ها و موسسات برای گزینش کارکنان خود به کار می‌برند. با نکات بسیار ساده ای می توانید در مصاحبه کاری تان موفق شده و استخدام شوید.

مصاحبه معمولاً به صورت حضوری بین دو نفر انجام می‌شود. گاه چند تن در مصاحبه حضور می‌یابند و برخی از مصاحبه‌ها از راه دور با تلفن با دیگر وسایل پیام‌رسانی مانند شبکه کامپیوتری یا تلویزیون انجام می‌گیرد.
مصاحبه قدیمی‌ترین شکل گزینش می‌باشد و معمولاً در ارزیابی کارمند یا متقاضی ارزش زیادی دارد. بسیاری بر این باور هستند که در ارتباط حضوری بهتر از هر روش دیگری می‌توانند شخصیت متقاضی را ارزیابی کنند. 
 
ادامه مطلب ...

ترفندهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی


این روز ها با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی و تاثیر بسیار زیاد این شبکه های در کسب و کار افراد زیادی سراغ بازاریابی به این صورت میروند و از متخصصین و شرکت های موفق در این زمینه بخصوص کمک میگیرند.
وب سایت برسام: این روز ها با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی و تاثیر بسیار زیاد این شبکه های در کسب و کار افراد زیادی سراغ بازاریابی به این صورت میروند و از متخصصین و شرکت های موفق در این زمینه بخصوص کمک میگیرند در این مطلب قصد داریم چند قانون مهم که در بازاریابی شبکه های اجتماعی رعایت کنید را بازگو کنیم.
 
ادامه مطلب ...

توصیه هایی برای موفقیت افراد دورکار

این روزها تعداد خانم ها و آقایانی که در منزل کار می کنند تا در کنار درآمدزایی، بیشتر به خانه و فرزندانشان برسند روز به روز در حال افزایش است. این افراد برای وقتشان برنامه ریزی می کنند و به جای اینکه وقتشان را در ترافیک هدر دهند و درآمدشان را صرف استخدام پرستار یا ثبت نام کودک در مهد کودک کنند، در خانه کنار فرزندانشان می مانند و در ساعاتی که فرزندان استراحت می کنند یا مشغول بازی هستند، به زندگی حرفه ای خود مشغولند. 
 
این توصیفات در نگاه اول ساده به نظر می رسد اما وقتی آقا یا خانمی شاغل تصمیم می گیرد دورکاری کند، آن هم با حضور فرزندان، همه چیز به همین سادگی ها هم نیست. برخی در این راستا موفق می شوند و برخی دیگر به این نتیجه می رسند که این امر امکان پذیر نیست. برای رسیدن به موفقیت در این راه باید برخی عادات را تغییر داد. هدف از 10 توصیه کاربردی زیر نیز همین است. 
  
ادامه مطلب ...

10 راهکار موفقیت که در بهره وری از وقت نهفته است

چگونه از زمان نهایت استفاده را ببریم؟

افراد موفق می دانند ارزش زمان با آن چه که در آن بازه زمانی در می آورند، برابر است. آن ها روی استفاده از این زمان تمرکز می کنند و گاهی این مسئله نیازمند تحمل دشواری های زیادی است. خوب است شما هم بتوانید از زمان تان نهایت استفاده را ببرید و در انجام کارهای تان موفق شوید. در اینجا به 10 راهکاری اشاره می کنیم که افراد موفق انجام می دهند تا از زمان شان بیشترین استفاده را ببرند.

1- کارها را محول می کنند

افراد موفق می دانند که در هر کاری بهترین نیستند؛ بنابراین افرادی را می یابند که بهتر و در زمان کمتری می توانند کاری را که در آن بهترین نیستند، انجام دهند. آن ها دانش و توانایی این افراد را مدیریت کرده و از زمان شان بهتر بهره می برند.

 

ادامه مطلب ...

وقتی هیچ خواستگاری نمی ماند

برای یک دختر هیچ چیز به این اندازه ناراحت کننده نیست که کسانی به خواستگاری او بیایند و بعد از مدتی، بدون هیچ توضیحی غیبشان بزند و خبری از آنها نشود. رفت و آمد بی نتیجه خواستگاران برای خیلی از دخترها حس تحقیر، مطلوب نبودن و پس زده شدن را به همراه دارد. 
 
اگر شما هم چنین تجربه ای را داشته اید، باید بگوییم حق کاملا با شماست. امیدواری کوتاهی که شما بعد از خواستگاری به دست می آورید، ابهامی که برایتان از رفتن خواستگار و توضیح ندادن او ایجاد می شود، بسیار رنج آور است. 
 
ادامه مطلب ...