موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

ذهن‌ تان را با این عادت‌ها قوی کنید

برای از بین بردن عادت‌های بد در زندگی، باید تمریناتی را انجام دهیم تا عضلات ذهن ما آمادگی لازم برای انجام این کار را به دست آوردند. با انجام کارهای سخت و تخصصی، می‌توانید این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. در این مطلب می‌خواهیم ۱۸ عادتی که افراد دارای ذهن قوی از آن برخوردار هستند و بر اساس آنها زندگی می‌کنند را با شما در میان بگذاریم.

۱- تمرین کردن قدرشناس بودن

آنها روی دعای خیر مردم بیشتر از گنجایش لازم حساب باز می‌کنند. حس قدرشناسی و شکرگذار بودن همواره در وجود اینگونه افراد می‌درخشد.

 

 

۲- حفظ قدرت شخصی

این افراد به انسان‌هایی که دارای انرژی منفی هستند، اجازه دخالت در امورات خود را نمی‌دهند. آنها از سرزنش کردن دیگران لذتی نبرده و از این وسیله برای کنار زدن و پایین کشیدن اطرافیان خود استفاده نمی‌کنند.

۳- قبول انواع چالش‌ها

آنها مصیبت‌ها را به عنوان یک فرصت برای قوی‌تر شدن در نظر می‌گیرند. با هر مانعی که بر سر راه آنها قرار می‌گیرد، خود را بیشتر تقویت می‌کنند تا توانایی‌های خود را به این وسیله بالاتر ببرند.

۴- تمرکز روی چیزهای قابل کنترل

این افراد همواره سعی می‌کنند تا با تمرکز روی چیزهایی که در محدوده کنترل آنهاست، خود را مفیدتر نشان دهند. به‌جای اینکه وقت و انرژی خود را در زمینه انجام کارهای بیهوده صرف کنند، سعی می‌کنند تا حداکثر تلاش خود را برای بهبود توانایی‌های خود به کار گیرند.

۵- تنظیم محدوده‌های خاص

آنها همواره با ایجاد محدودیت‌ها و کرانه‌های خاص برای فعالیت‌های خود، سعی می‌کنند تا خود را تنها در آن زمینه‌ها پرورش و بهبود دهند. حتی اگر کسی از دست آنها ناراحت شود، آنها توانایی گفتن "نه” را دارا هستند.
۶- پذیرش ریسک‌های حساب شده
این افراد همواره سعی می‌کنند تا با ایجاد توازن بین فکر و احساس، ریسک‌های حساب شده که با آن روبه‌رو می‌شوند را بپذیرند. آنها سعی بر این دارند تا از محدوده آسودگی خود خارج و فرصت‌های جدیدی را امتحان کنند تا به اهداف خود برسند.
۷- آشتی با گذشته
آنها همواره با گذشته خود در تعامل بوده و از آن درس می‌گیرند، اما سعی نمی‌کنند با آن بجنگند. آنها مخالف زندگی با پشیمانی و افسوس هستند و بی‌میلی و حسادت را از زندگی خود دور می‌کنند.
۸- درس گرفتن از اشتباهات خود
به‌جای جنگ و مقابله با اشتباهات گذشته، اینگونه افراد سعی می‌کنند تا از آنها درس بگیرند. آنها همواره مسئولیت رفتار و کارهای خود را بر عهده گرفته و سعی می‌کنند تا شخصیت مفیدی از خود بر جای گذارند.
۹- ایجاد تعریف اختصاصی از موفقیت
به‌جای اظهار حسادت و تنفر از موفقیت دیگران، سعی می‌کنند تا در خوشحالی آنها سهیم باشند. آنها متوجه این موضوع هستند که موفقیت دیگران، خللی در عملکرد آنها ایجاد نخواهد کرد.
۱۰- نگاه به شکست به عنوان فرصتی برای پیشرفت
شکست معمولا جزئی از حرکت به سمت موفقیت به حساب می‌آید. افراد موفق این موضوع را دانسته و به هر شکست، به عنوان یک سکو و فرصت برای پیشرفت بیشتر نگاه می‌کنند.
۱۱- تنظیم زمان برای تنها بودن
این افرادی برخی مواقع زمانی را برای خود در نظر می‌گیرند تا با افکار خود تنها باشند. آنها می‌دانند که این موضوع می‌تواند برای پیشرفت آنها به عنوان یک گزینه مهم به حساب آید.
۱۲- قبول مسئولیت در زندگی
آنها سعی می‌کنند تا برای خود فرصت ایجاد کنند. این افراد هیچ وقت صبر نمی‌کنند تا دنیا، برای آنها راه باز کند و به آنها چیزی را بدهد که به آن نیاز دارند. بلکه با سعی و تلاش خود، آن را به دست می‌آورند.
۱۳- تمرین پشتکار و استقامت
این افراد می‌دانند که بهترین چیزها در زندگی، ارزش صبر کردن را دارند. آنها در کنار تلاش و کوشش بسیار، از پشتکار و استقامت مناسبی نیز برخوردار هستند.
۱۴- اصلاح باورهای غلط و ناسالم
آنها سعی نمی‌کنند تا با اجازه دادن به محدودیت‌های شخصی، جلوی پیشرفت خود را بگیرند. آنها می‌دانند که ذهن‌شان، می‌تواند بهترین دستیار یا بدترین دشمن باشد.
۱۵- صرف هوشمندانه انرژی‌های ذهنی
به جای گله و شکایت در مورد چیزهایی که قادر به تغییر آنها نیستند، این افراد انرژی خود را صرف کارهای مفید می‌کنند. آنها منابع محدود مانند زمان و انرژی خود را در مورد چیزهای بی‌ارزش هدر نمی‌دهند.
۱۶- تمرین خوش‌بینی
این افراد با خود مانند یک دستیار مطمئن صحبت می‌کنند. آنها باورهایی که به بدبینی دچار می‌شود را کنار گذاشته و در کنار آن، سعی می‌کنند تا از اعتماد به نفس بیجا در خود نیز جلوگیری کنند.
۱۷- تحمل ناراحتی
آنها از روبه‌رو شدن با دردها هیچگونه هراسی ندارند. اگر آنها در هنگام دویدن احساس خستگی در پاهای خود کنند یا مانعی برای لذت‌های خویش مشاهده کنند، سعی می‌کنند تا با اعتماد به نفس با آن مقابله کنند.
۱۸- صادق بودن در مقابل ارزش‌ها
این افراد برای باورهای خود حق تقدم قائل هستند. آنها به قدری شجاع هستند که با ارزش‌های خود زندگی کنند، حتی اگر این موضوع با خواست جامعه منافات داشته باشته باشد.

اتوبار و باربری کاج

اتوبار کاج متشکل از بهترین و زبده ترین کارگران و پرسنل باربری و با به خدمت گرفتن ناوگان باربری مجهز و مدرن