موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

12 کاری که تمام مدیران کارآمد انجام می‌دهند

 آیا به عنوان یک مدیر شهرت خوبی دارید؟ سعی کنید این فعالیت‌ها را با هم تلفیق کنید و در کارهای روز‌مره خود بگنجانید تا اطمینان حاصل کنید که واقعا چنین هستید.

شما رییس هستید. اما این به معنی فردی بد بودن نیست و نباید باشد، زیرا رییس‌های مخوف کارآمد نیستند.

شما می‌توانید مدیری باشید که کارمندان‌تان دوستش دارند، به او احترام می‌گذارند و اعتماد دارند، کسی که کارها را به خوبی و درستی انجام می‌دهد.

ما از انجمن کارآفرینان جوان پرسیدیم که: «کدام کار است که تمامی مدیران کارآمد بسیار انجام می‌دهند؟» و این است چیزی که آنان گفتند:
 
ادامه مطلب ...

20 عادت مشترک کارآفرینان برای موفق شدن

وارد شدن به یک حوزه کاری، معادل موفق شدن در آن نیست. کارآفرین ها، همه موفق نیستند و بعضی ها کاملا شکست می خورند. بعضی ها از هدف شان تا حدی عقب می مانند اما معدود افرادی هم هستند که اساسا برای موفقیت کامل تمرکز می کنند. 

در این مطلب راجع به همین خلق و خو همین افراد می خوانید. اگر می خواهید همان سطح از موفقیت را تجربه کنید، تجربه این عادت ها را شروع کنید و تا جایی ادامه بدهید که هرکدام از این رفتارها جزو شخصیت تان بشود. انجام عملکرد و در پی گرفتن شیوه کارآفرینان موفق این نتیجه را خواهدداشت که در نهایت شما نیز همچون آن ها موفق شوید.
 
ادامه مطلب ...

رموز اقتدار و محبوبیت در محیط کار

موفقیت در حیطه شغلی، تنها به داشتن مهارت و تخصص شما خلاصه نمی شود. هر چقدر هم مبادی آداب باشید و در برخورد با کارفرما و همکارانتان بهترین کلمات را به کار گیرید، زبان بدن منظور و نیت اصلی تان را برملا خواهد کرد. مراقب باشید.
 
ادامه مطلب ...

استراتژی حمله در کسب و کار

برای استفاده از استراتژی حمله در کسب و کار باید مدام محصولات و خدمات جدیدتر، بهتر، سریعتر، ارزان تر و با کاربری راحت تر به بازار عرضه کنید. فناوری های جدید و روش های بازاریابی و فروش جدیدی را به کار گیرید. مدام استراتژی های قیمت گذاری و ساختارهای هزینه را تغییر دهید. از مشارکت انتفاعی و ائتلاف استراتژیک با شرکت ها و سازمان های دیگر استفاده کنید تا باعث ورود شما به بازارهای جدید و غلبه بر رقبا شود. نوآوری در مدل کسب و کار است. بسیاری از شرکت ها هنوز برای بقا تلاش می کنند و همچنان از مدل کسب و کاری استفاده می کنند که شاید سال ها پیش مناسب بوده اما دیگر اثربخش نیست.
مدل فعلی کسب و کارتان یست و آیا در محیط موجود مناسبی به حساب می آید؟
 
ادامه مطلب ...

چطور بفهمیم ایده هایمان بازار دارند یا نه؟

فرض کنیم برای یک محصول ایده ای در سر دارید؛ ایده ای که قرار است قلب و ذهن و به طور قطع جیب مصرف کنندگان را به تسخیر خود در بیاورد. شاید هم به فکر ارائه ی خدماتی هستید که هیچ کس دیگر ارائه نمی دهد و به شدت به آن نیاز است. 

این فرصت خوبی برای شماست. تردید نکنید، سعی کنید نگاهتان به پشت سرتان نباشد و خود را درست وسط ایده ای که دارید قرار دهید.
 
ادامه مطلب ...