موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

کاری را که به بهترین نحو انجام می دهید، دنبال کنید

بدون شک دست یابی به تجارب کاری بسیاری از افراد موفق و استفاده از آن ها، برای شما بسیار جالب و مفید است. ممکن است در زندگی با تعداد بسیاری از افراد با استعداد، هوشمند، و خلاق آشنا شوید که در شغل خود بسیار سخت کار می کنند. ویژگی که اغلب آن ها مراقب آن هستند، کمک به ارائه ی محصولات خلاقانه، جدید، پیشگامانه و خدماتی است که مشتریان به آن نیاز دارند.
  
ویژگی دیگری که آن ها به طور مشترک دارند، داشتن تجربه و تخصص عملکردی در یک حوزه ی خاص است. آن ها قبل از آن که به  توسعه ی محصول، عملیات بازاریابی، امور مالی و یا کل بازار آن فکر کنند، ذهن خود را به یک گزینه معطوف می سازند. آن گزینه این است که «آیا آن ها می توانند به بهترین نحو، این کار را انجام دهند؟» مشابه این امر، تقریباً برای هر کار آفرین موفقی که شما تاکنون در مورد آن شنیده اید و یا او را دیده اید، درست است.

بنیان گذار فیس بوک، «مارک زاکر برگ»، یک برنامه نویس است. «Larry Page» و «بیل گیتس» نیز همین طور بودند. قبل و بعد از بنیان گذاری شرکت «پی پال»، «پیتر تیل» صندوق های تأمینی را راه اندازی کرد. مطمئناً، او مدرک حقوق دارد، اما مثل «وارن بافت» و «چارلز شواب»، تخصص او در زمینه ی سرمایه گذاری است.
«استیو جابز» بیشتر از یک نابغه ی بازاریابی بود. به همین ترتیب، بنیان گذار «استار باکس»، «هوارد شولتز»، در بازاریابی  شاخص هستند. مدیر عامل فعلی اپل، «Tim Cook» یک فرد عملیاتی است.
«John Mackey» مدیر عامل شرکت غذایی، همواره در تولید مواد غذایی سالم بوده است. همان طور که برای «Marc Benioff» مدیر عامل شرکت «Salesforce.com» همه چیز، در نرم افزار خلاصه می شود.
من در رشته ی مهندسی شروع به تحصیل کردم، اما پس از مدتی به رشته ی بازاریابی تغییر رشته دادم. اگر چه من در حال حاضر یک مشاور کسب و کار و نویسنده هستم، هنوز به عنوان یک مرد بازاریاب موفق شناخته می شوم. بازاریابی کاری بود که من به بهترین نحو انجام دادم.

من هنوز هم می توانم این مطلب را ادامه بدهم و در مورد آن ها ساعت ها صحبت کنم و مثال بزنم، اما مطمئن هستم که شما همین حالا نکته ی اصلی را درک می کنید. هر کس در زندگی روزانه ی خود، شروع به انجام کاری می کند و متاسفانه برخی از ما کار را به اتمام نمی رسانیم، اما در این میان، افراد موفق کاری را پیدا می کنند که می توانند به بهترین نحو آن را انجام دهند و این تفاوت، نکته ی اصلی و کلید موفقیت آن ها در حرفه ی کاری شان می شود.

هنگامی که شما توانایی های خاص خود را کشف می کنید، در واقع به این معنی است که خیلی نکات در مورد خود می دانید. شاید نتوان با اطمینان گفت، اما برای من و خیلی از افرادی که تاکنون دیده ام، رسیدن به این مرحله از شناخت، به فرد بسیار کمک می کند و رسیدن او به موفقیت را تضمین می کند. در این شرایط، فرد همه ی زندگی خود را بر روی پرورش آن ویژگی متمرکز می کند و تا آن جا که بتواند، برای رسیدن به موفقیت تلاش می کند. وقتی این توانایی ها مشخص و بارور شود، آن ها می توانند تأثیر خوبی بر جهان بگذارند. آن ها همیشه برای پرورش استعدادها و مهارت های خاص خود تلاش می کنند و با انگیزه، تمرکز و نظم و انضباط، به سوی رسیدن به موفقیت گام برمی دارند.

اگر شما هم تلاش کنید و به حرف هایی که تاکنون بیان گردید، اعتقاد داشته باشید بدون تردید آن چه که به دنبال آن هستید را  دیر یا زود پیدا خواهید کرد. من فکر می کنم همه ی ما باید این کار را انجام دهیم. شاید علاقه و تخصص شما در کاری باشد که از نظر مالی شما را بیش از حد تامین نکند و بیشتر تمرکز آن بر روی مسائل معنوی باشد. مانند این که شما از یک موسسه ی خیریه حقوق ثابتی دریافت کنید، اما برای جذب خیرین، تلاش زیادی کنید و در زمینه ی بازاریابی و جذب خیّر برای موسسه، موفق عمل کنید. در این شرایط، تخصص شما گونه ای از مسائل بشر دوستانه تلقی می شود. در این شرایط هیچ اشکالی وجود ندارد، تخصص شما می تواند الزاماً پول ساز نباشد. اما باید به یک نکته دقت کنید، اگر می خواهید در کسب و کار خود موفق باشید، فقط باید کاری را که به بهترین نحو انجام می دهید، دنبال کنید.

به یاد داشته باشید که همیشه برای رسیدن به هر هدفی، ۲ گام بسیار مهم وجود دارد. ۱- علاقه ۲- تلاش و پشتکار. اگر به زمینه ی خاصی علاقه دارید، اما تاکنون و به دلایل مختلف نتوانسته اید در آن حوزه تخصص لازم را به دست آورید، از همین لحظه می توانید شروع کنید. زندگی هر روز به سرعت سپری می شود. پس باید قدر تک تک لحظات را بدانیم و از آن ها به بهترین نحو استفاده کنیم. شاید در ظاهر، داشتن استعداد در زمینه های مختلف برای رسیدن به موفقیت مهم باشد، اما فراموش نکنید که فقط ۵% از این راه، با استعداد طی می شود. مابقی راه، نیازمند تلاش و پشتکار است. توانایی های خود را باور کنید و با تلاش به شناختی از خود برسید. افراد موفق، هیچ وقت دست از تلاش و امیدواری برنمی دارند و همیشه برای برداشتن گام های پیشرو حاضر هستند. خدا را به یاد داشته باشید و تلاش کنید. بدون تردید موفقیت از آن شماست.



پارچه مبلی

مرکز تخصصی رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین با دو دهه فعالیت مستمر آماده ارائه خدمات زیر به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران بزرگ میباشد. هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز با ارائه برترین کیفیت خدمات و برآورد مناسب ترین هزینه تعمیرات مبل است.

مشاوره و ارسال تصاویر مبل از طریق وایبر ، لاین و واتس آپ : 09129171740