موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

موفقیت در زندگی

مقالات جالب و بروز راجع به موفقیت در تمام ارکان زندگی

راز موفقیت اپرا وینفری، ملکه مجریان تلویزیونی

اپرا وینفری را خیلی‌ها می‌شناسند. اما گمان می کنند که اپرا، فقط یک برنامه تلویزیونی محبوب هست که طی 25 سال، 4600 برنامه تلویزیونی را اجرا کرد. در حالی که موفقیت اپرا وینفری، توسط ابزارهای دیگری چون مجله، شبکه تلویزیونی، مجموعه‌های تلویزیونی ضمیمه و امثالهم حاصل شده است. این گفتار، نگاهی دارد به رازهای، موفقیت کاریزماتیک‌ترین چهره برنامه‌های تلویزیونی جهان و مروری بر کسب و کار خلاقش. با ما همراه باشید.
داستان اپرا وینفری، ملکه مجریان تلویزیونی جهان، داستان موفقیت فردی خود ساخته هست که در روزگار نژاد پرستی و بدبختی سیاه پوستان در نیمه دوم قرن بیستم میلادی، از فقر، به فهرست معروف‌ترین سیاه پوست‌های جهان راه یافت. داستان اپرا، داستان یک کارآفرین خلاق هست که تلاش کرد از ابزار رسانه، برای تأثیر گذاری بر روی مخاطبان آمریکایی استفاده کند. داستان فردی هست که به رغم تجاوزهای دوران کودکی و خاطراتی که از نژاد پرستی در ذهن دارد، هیچ گاه آن خاطرات سیاه را به کسب و کار و روش خیرخواهانه خود در ارتباط با قشرهای مختلف مردم، وارد نکرد و سبب شد تا آمریکایی‌ها، دوست داشتن یک زن سیاه پوست چاق تاثیرگذار را یاد بگیرند! این یادگیری سبب شد تا اپرا، بتواند مشهورترین برنامه تلویزیونی تاریخ را به مدت 25 سال مدیریت و راهبری کند. کاری که از وی، یک نابغه بی نظیر ساخت.
 
ادامه مطلب ...

۶ پیام از موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم

احتمالا نام «وارن بافت» (Warren Buffett) را شنیده‌اید. بافت ۸۵ ساله که چندین بار عنوان «ثروتمندترین شخص جهان» را به خود اختصاص داده، رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و بزرگ‌ترین سهام‌دار شرکت سرمایه‌گذاری «برک‌شایر هاتاوی» (Berkshire Hathaway) است.

 Berkshire Hathaway بزرگ‌ترین هولدینگ سرمایه‌گذاری جهان و مالکت بیش از ۵۰ شرکت بزرگ (مانند GEICO، BNSF، Lubrizol، Dairy Queen، Fruit of the Loom، Helzberg Diamonds، FlightSafety International و NetJets) است. 
 
ادامه مطلب ...

چگونه در جنگ با زمان برنده شوید؟

هر از چند گاه به خودتان می گویید که سرم خیلی شلوغ است یا وقت کافی برای کارهایی که می خواهم ندارم، بس کنید. حتی گفتن این حرف ها هم باعث عجز و ناتوانی شما می شود. زمان یک عامل برابرکننده عالی ست. همه ما زمان برابر داریم. همه آن هایی که شما روی  جلد کتاب های موفقیت می بینید هم همان مقدار زمان دارند که شما دارید. پس چرا به نظر می رسد آن ها زمان بیشتری نسبت به شما دارند؟ به این دلیل است که آنها زمان بیشتری تولید کرده اند و من می خوام به شما نشان دهم که چگونه شما هم می توانید این کار را انجام دهید.

من در کتاب «اثر مرکب» نوشته ام که انتخاب ها، رفتارها و عادات مرکب چگونه می توانند نتایجی جادویی ایجاد کنند. حال می خواهم به شما نشان دهم که چگونه این جادو را در مورد زمان به کار بگیرید تا به شما قدرتی فوق جادویی بدهد تا زمان بیشتری داشته باشید. برای این که شما را با ریاضیات عجیب و غریب اما باشکوه مرکب آشنا کنم، می توانم از قانون 72 استفاده کنم.
 
ادامه مطلب ...

چگونه همه چیز را سریع تر یاد بگیرید؟

«کاش سه سال پیش زبان یاد می گرفتم...»

«کاش وقتی بیست ساله بودم اصول سرمایه گذاری را یاد می گرفتم...»

کاش...
 
ادامه مطلب ...

رهبری استراتژیک تیم فروش

برای افزایش فروش، باید رهبری درستی داشته باشید؛ خواه مدیرعامل یک کسب‌وکار باشید و یا مدیر فروش.

ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های نیروهای شرکت را به نحو تخصصی شکوفا و مدیریت نمایید.

ظرفیت و توانایی افراد، بسیار متفاوت و البته بالاست؛ اما مهم، بهره‌برداری بهینه از این پتانسیل‌ها برای تحقق اهداف مجموعه و کسب‌وکارهاست.

برای رهبری استراتژیک تیم فروش خود:

    1.وضعیت موجود را به شکل صحیح تشخیص بدهید.

   2. از یک مدیر متخصص و یا مشاور در این فرایند کمک بگیرید.

   3. یک استراتژی بازاریابی و فروش عملیاتی تدوین نمایید.

   4. استراتژی فوق را پیاده‌سازی کنید.

   5. نتایج را درست ارزیابی نمایید.

امروزه فراوان هستند افرادی که ادعای مشاور بودن در حوزه بازاریابی و فروش را دارند و بسیاری از آنان ارشد و دکترا، اما رهبری استراتژیک و فروش با مشاور مدرک‌دار تحقق پیدا نمی‌کند.

امروزه مدیرانی که به‌راحتی فریب بزک‌های تجاری برخی افراد به اسم مشاوره را بخورند، نه‌تنها پول که وقت گران‌بهای خود را ازدست‌داده‌اند.

چندی پیش مدیرعامل شرکتی تولیدی بیان می‌کرد در جلسه مشاوره که نزدیک چند میلیون پول به فلان آقای مهندس مشاور داده‌ایم و به اسم برندسازی، کلی وقت ما را گرفته است و نهایتاً هنوز نه برندی داریم و نه رضایتی!

و یا خانمی که در حوزه واردات و فروش قطعات صنعتی بود، به‌شدت انتقاد می‌کرد از مشاوری که به‌صرف یک سایت و کروات و کت و یا دختران بزک‌کرده، چندین میلیون بابت پروسه مشاوره از او گرفته بود.

و درنهایت مورد سوم که آقایی بودند در حوزه فروش قطعات لاستیکی که گلایه‌مند بود طی کامنتی که: با مشاوری قرارداد یک ماه بسته‌ایم سال پیش و دو ماه تمام‌وقت ما را گرفته است و دست‌آخر متوجه شده‌ایم که طرف لیسانس مهندسی عمران داشته و بعد ارشد بازرگانی گرفته و مطالبش هم کپی‌برداری بوده از بقیه مشاورها!

در این فضا وظیفه یک مدیر این است که با هوشمندی برای توسعه تیم فروش خود برنامه‌ریزی و هزینه نماید.

هر نیروی شما، یک پتانسیل متفاوت برای فروش شماست.

هر رویداد در مجموعه و سیستم شما می‌تواند فرصتی بی‌نظیر برای برندسازی فروش‌محور شما پدید آورد.

برای این موضوع وضعیت‌ها باید به‌درستی تحلیل بشوند.

رهبری استراتژیک تیم فروش، موضوعی نیست که آن را ساده نگاه کنیم.

باربری

باربری بارسلون اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل و باربری اسباب منزل و لوازم اداری

22149545 - 88563350 - 44849865